زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

تولید رنگهای بر پایه آب

 تولید رنگهای بر پایه آب


46 صفحه شاملام و کد آیسیک محصول.................................................................................................... 7 1ـ2 ـ شماره تعرفه گمرکی.......................................................................................................... 7 3 1ـ ـ شرایط واردات و صادرات................................................................................................. 8 1ـ4 ـ بررسی و ارائه استاندارد (ملی یا بینالمللی)................................................................... 8 5 1ـ ـ بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول............ 9 6 1ـ ـ توضیح موارد مصرف و کاربرد......................................................................................... 9 7 1ـ ـ بررسی کالاهای جایگزینی و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول................ 10 8 1ـ ـ اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز.......................................................................... 12 1ـ9 ـ کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول (حتیالامکان سهم تولید یا مصرف ذکر شود)........................................................................................................................ 12 1ـ10 ـ شرایط صادرات .................................................................................................................. 14 2ـ وضعیت عرضه و تقاضا............................................................................................ 15 1 2ـ ـ بررسی ظرفیت بهرهبرداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون و محل واحدها و تعداد آنها و سطح تکنولوژی واحدهای موجود، ظرفیت اسمی، ظرفیت عملی، علل عدم بهرهبرداری کامل از ظرفیتها، نام کشورها و شرکتهای سازنده ماشینآلات مورد استفاده در تولید محصول.................................................................................................................. 15 2ـ2 ـ بررسی وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه در دست اجرا (از نظر تعداد، ظرفیت، محل اجراء، میزان پیشرفت فیزیکی و سطح تکنولوژی آنها و سرمایهگذاریهای انجام شده اعم از ارزی و ریالی و مابقی مورد نیاز)........................................................................ 16 3 2ـ ـ بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا پایان سال 84) چقدر از کجا ) 17 2ـ4 ـ بررسی روند مصرف از آغاز برنامه....................................................................................... 18 5 2ـ ـ بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم تا پایان سال 84 و امکان توسعه آن (چقدر به کجا صادر شده است)................................................................................................ 19 6 2ـ ـ بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم............................... 21 معاونت پژوهشی مطالعات امکانسنجی مقدماتی تولید رنگهای بر پایه آب جمهوری اسلامی ایران وزارت صنایع و معادن سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران مطالعات امکانسنجی مقدماتی طرحهای صنعتی گزارش نهایی خرداد 1387 مجری: جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیرـ معاونت پژوهشی صفحه )5 ) عناوین صفحه 3ـ بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها......................................................................................... 22 4ـ تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژیهای مرسوم (به شکل اجمالی) در فرآیند تولید محصول................................................................................................... 22 5ـ بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرما یهگذاری ثابت به تفکیک ریالی و ارزی (با استفاده از اطلاعات واحدهای موجود، در دست اجراء، UNIDO و اینترنت و بانکهای اطلاعاتی جهانی، شرکتهای فروشنده تکنولوژی و و تجهیزات ... )................................................... 24 6ـ میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تأمین آن از خارج یا داخل کشور قیمت ارزی و ریالی آن و بررسی تحولات اساسی در روند تأمین اقلام عمده مورد نیاز در گذشته و آینده........................................................................... 41 7ـ پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح............................................................ 41 8ـ وضعیت تأمین نیروی انسانی و تعداد اشتغال...................................................... 42 9ـ بررسی و تعیین میزان تأمین آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی (راه ـ راهآهن ـ فرودگاه ـ بندر ...) و چگونگی امکان تأمین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح................................................................................. 43 10ـ وضعیت حمایتهای اقتصادی و بازرگانی............................................................ 44 ـ حمایت تعرفه گمرکی (محصولات و ماشینآلات) و مقایسه با تعرفههای جهانی........... 44 ـ حمایتهای مالی (واحدهای موجود و طرح )ها ، بانک ها ـشرکتهای سرمایهگذار....... 44 11ـ تجزیه و تحلیل و ارائه جمعبندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحدهای جدید................................................................................................................................ 46 12ـ منابع و ماخذ..........................................................................................

خرید و دانلود  تولید رنگهای بر پایه آب


معادل سازی معادلات ساختاریSEM

 معادل سازی معادلات ساختاریSEM


در مطالعات حوزهٔ علوم انسانی و اجتماعی، تجزیه و تحلیل داده‌های پژوهش طبق فرایندی با قالب کلی مشخص و یکسان صورت می‌پذیرد که مرتبط با آن روش‌های تحلیل آماری متعددی تا به حال معرفی شده است. در این میان، مدل سازی معادلات ساختاری که در اواخر دهه شصت میلادی معرفی شد، ابزاری در دست محققین جهت بررسی ارتباطات میان چندین متغیر در یک مدل فراهم می‌ساخت. قدرت این تکنیک در توسعه نظریه‌ها باعث کاربرد وسیع آن در علوم مختلف از قبیل بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت استراتژیک و سیستم‌های اطلاعاتی شده است. یکی از مهمترین دلایل استفاده زیاد پژوهشگران از SEM، قابلیت آزمودن تئوری‌ها در قالب معادلات میان متغیرهاست. دلیل دیگر لحاظ نمودن خطای اندازه‌گیری توسط این روش است که به محقق اجازه می‌دهد تا تجزیه و تحلیل داده‌های خود را با احتساب خطای اندازه‌گیری گزارش دهد. مدل‌های مرسوم در مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) درواقع متشکل از دو بخش هستند. مدل اندازه‌گیری که چگونگی توضیح و تبیین متغیرهای پنهان توسط متغیرهای آشکار (سوالات) مربوطه را بررسی می‌نماید و مدل ساختاری که نشان می‌دهد چگونه متغیرهای پنهان در پیوند با یکدیگر قرار گرفته‌اند. استفاده از مدل  سازی معادلات ساختاری مزایای زیادی دارد که پنج عدد از مهمترین آنها عبارتند از: الف) تخمین روابط چندگانه ب) قابلیت سنجش متغیرهای پنهان (مفاهیم مشاهده نشده) ج) محاسبه خطای اندازه‌گیری د) قابلیت بررسی تأثیر هم خطی ه) آزمون روابط جعلی و غیرواقعی
کانال ما:@kafeketab2016

خرید و دانلود  معادل سازی معادلات ساختاریSEM


روانشناسی 8. انتقال و تبادل شور کار آفرینی و احساس انگیزه داخلی به کارمندان

 روانشناسی 8. انتقال و تبادل شور کار آفرینی و احساس انگیزه داخلی به کارمندان


 عنوان اصلی مقاله: Is passion contagious? The transference of entrepreneurial passion to employees     ترجمه فارسی عنوان: انتقال و تبادل شور کار آفرینی و احساس انگیزه داخلی به کارمندان     تعداد صفحات انگلیسی: 10 صفحه     تعداد صفحات ترجمه فارسی: 16 صفحه

خرید و دانلود  روانشناسی 8. انتقال و تبادل شور کار آفرینی و احساس انگیزه داخلی به کارمندان