با شروع قرن بیستم، تبلیغات به صنعتی جدی، پویا و سازنده تبدیل شد و مطبوعات به عنوان رسانهای شاخص در عرصهتبلیغات کار کرد خود را پیدا کردند. با اختراع رادیو مفهوم تلفیق صدا و موسیقی برای ایجاد تأثیرات روانی و بالا بردن میزان اثر گذاری پیام ها بر روی مصرف کننده شناخته شد. در همین سال ها بود که دیوید اگیلوی به عنوان یکی از بنیانگذاران تبلیغات مدرن در آمریکا، شرکت اگیلوی و ماثر را در سال ۱۹۴۵ بنیان گذاشت. او پلی بود بین تبلیغات چیهای کلاسیک و مدرن. او مفاهیم نوینی در نوشتن آگهی ها و معرفی برندهای تجاری خلق کرد. تجارب او در حوزه های گوناگون تبلیغات موجب شد بگویند او حقیقتاَ به رازهای تبلیغات دست پیدا کرده است.
یکی از توصیه های این کتاب این است که وقتی چیزی برای گفتن ندارید آواز بخوانید. بعضی از آگهی های تلویزیونی که مسائل فروش را به صورت آهنگین می خواندند موفقیت آمیز بوده اند، اما اشعار موزون تبلیغاتی از لحاظ تغییر ارجحیت کالا، پایین تر از میانگین هستند.
در بسیاری از موارد موسیقی به عنوان پس زمینه استفاده می شود که نقش هیجان زایی دارد. این کار نه عاملی مثبت و نه عاملی منفی است. این موسیقی نه خطری دارد و نه فایده خاصی.
برخی مطالب مندرج در کتاب رازهای تبلیغات عبارتند از:
بررسی معماری و طرز کار بادگیر، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مهندسی معماری ، عمران و شهرسازی بوده و در 34 صفحه تهیه شده است.
در این تحقیق ما به تفصیل به بررسی معماری و طرز کار بادگیر می پردازیم . این تحقیق مشتمل بر مضامین زیر است :
بادگیر چیست ؟
پیشینه بادگیر
ساختار بادگیر دولت آباد
کارکرد بادگیر
بادگیر و ایران
انواع بادگیرها و معماری
بادگیر اردکانی
بادگیر کرمانی
بادگیر یزدی
معماری بادگیر
انواع بادگیر از حیث جهت
بادگیر یک طرفه
بادگیر دو طرفه
بادگیر سه طرفه
بادگیر چهار طرفه
بادگیر چند طرفه
بادگیر چپقی
نماسازی بادگیرها
محل قرار گیری بادگیر
آب انبارها
منحصربهفردترین بادگیرها
طرز کار بادگیر
اهمیت
بادگیرهای مدرن
محل قرار گیری بادگیر
نحوه عملکرد و نکاتی چند در طراحی بادگیرها
و.....................