زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

فیلم آموزش نقاشی کامیکس به زبان انگلیسی

 فیلم آموزش نقاشی کامیکس به زبان انگلیسی


کامیکس (Comics) یا تصاویر فکاهی یک راه واسط برای انتقال بصری ایده‌ها از طریق تصویر می‌باشد که اغلب با نوشته و یا اطلاعاتی بصری در آمیخته است. کامیکس‌ها از در کنار هم گذاشتن قطعات متوالی از تصاویر تشکیل شده و معمولاً در آن از ابزارهای نویسه‌ای چون بالون گفتار، شرح‌ها و افکت‌های صوتی (نام‌آوا) برای نشان دادن گفت‌وگوها، تعریف داستان و یا دیگر اطلاعات استفاده می‌شود. عناصری چون اندازه یا جاگذاری قطعات، روند بیان داستان یا موضوع را کنترل می‌کند. نقاشی کارتونی و دیگر روش‌های تصویرگری شبیه به آن، از مرسوم‌ترین نقاشی‌ها در کامیکس هستند؛ فومتی حالتی است که از عکس استفاده می‌کنند

حالت‌های معمول کامیکس شامل داستان مصور، کارتون‌های سرمقاله‌ای، کارتون دهن‌بسته و کتاب مصور می‌شود. از اواخر قرن بیستم تاکنون، مجلدهای ضخیم‌تری چون رمان مصور و آلبوم‌های کامیکس، تانکابون بیش از پیش متداول شده و کامیک اینترنتی آنلاین، نشو و نما پیدا کرده است.

تاریخ کامیکس در فرهنگ‌های مختلف، مسیرهای متفاوتی را طی کرده است. دانشمندان بر این باورند که اولین کامیکس به دوران ما قبل تاریخ و نقاشی‌های غار لاسکو باز می‌گردد. تا اواسط قرن بیستم، کامیکس در آمریکا، اروپای غربی(مخصوصا فرانسه و بلژیک) و ژاپن شکوفا شد.


خرید و دانلود  فیلم آموزش نقاشی کامیکس به زبان انگلیسی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.