زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

پروژه آماری تاثیر بازیهای رایانه ای بر معدل دانش آموزان

 پروژه آماری تاثیر بازیهای رایانه ای بر معدل دانش آموزان


اغلب دانش‌آموزان برای پر کردن اوقات فراغت خود از کامپیوتر استفاده می‌کنند. کامپیوتر یکی از وسایلی است که امروزه در اغلب منازل‌ جایی برای خود باز کرده است و کاربران آن اغلب کودکان، نوجوان و جوانان هستند و چه بسا برخی از والدین طریقه کار کردن با آن را نمی‌دانند و حتی کششی برای آموزش آن ندارند و چه بسا برخی نمی‌دانند فرزندانشان ساعت‌ها پای کامپیوتر چه می‌کنند! دلیل اصلی خانواده‌ها از خرید کامپیوتر و ارتباط با شبکه اینترنت در منزل آموزش است. والدین اعتقاد دارند که این ابزار نگرش کودک را به مدرسه بهبود می‌بخشد و وسیله‌ای برای ارتقای دانش آنهاست اما با گسترش سریع استفاده از این فناوری سوال مهمی که ایجاد می‌شود تاثیر آن بر تحصیلات دانش آموزان است. در دنیای امروز که عصر فوران اطلاعات نامیده می شود، دغدغه بسیاری از والدین آگاهی یافتن از آموخته های فرزندان شان و به نوعی نظارت بر نحوه یادگیری آنها است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که کامپیوتر و تلویزیون بر رشد و تقویت هوش کودک و نوجوان اثرات مخربی بر جای می گذارد چرا که ادبیات تلویزیونی و رایانه ای مانع پیشرفت و رشد هوش کودک و نوجوان است. اگر کودکان بیش از حد به تماشای برنامه های آن بنشینند، ذهن آنها دیگر گنجایش فکرهای خلاقانه را نخواهد داشت. اگر کودک مدت زمان زیادی را در مقابل صفحه کامپیوتر بگذراند، از ورزش و دیگر فعالیت هایی که برای تکامل وی مفید است بی بهره می شود. به علاوه کودکان ممکن است در معرض محتویات خشن و جنسی که در حد سن آنها نیست قرار گیرند. استفاده کنترل نشده کامپیوتر به ویژه وقتی با دیگر فناوری ها از قبیل تلویزیون همراه باشد، کودک را در معرض خطر اثرات مضر آن بر تکامل فیزیکی، اجتماعی و روانی قرار می دهد که از جمله آنها می توان به مشکلات بینایی، صدمات سیستم اسکلتی، چاقی، اثر بر مهارت های اجتماعی، مشکلات ارتباطی در خانواده و اعتیاد الکترونیکی اشاره کرد. همچنین بعضی رسانه ها مانند اینترنت به طرف کنترل ناپذیری پیش می روند و خانواده ها مثل سابق نمی توانند جریان های موثر در تربیت کودک را کنترل کنند. با توجه به اینکه اغلب مهارت کودکان از والدین بیشتر است بنابراین استفاده آنها از اینترنت غیرقابل کنترل می شود. مهمترین دغدغه ای که در خانواده این سال ها شکل گرفته است،تاثیر رایانه بر کودکان آنها است و نگران از اینکه رایانه چه ضررهایی میتواند به آنها بزند.

هدف از انجام این پروژه آماری چیست ؟

محققان در آزمایشی دانش آموزان را به سه گروه تقسیم کرده اند و اطلاعات یکسانی را در اختیار آنها گذاشته اند. گروه اول اطلاعات را از طریق مطالعه به دست می آوردند، گروه دوم از طریق مشاهده فیلم و گروه سوم همان اطلاعات را به وسیله کامپیوتر کسب می کردند. پس از آن اعضای هر سه گروه در میزان حفظ اطلاعات مورد آزمایش قرار گرفتند، در گروه اول به طور متوسط 85 درصد دانش آموزان پس از مطالعه قادر به یادآوری اطلاعات بودند. این عدد در گروه دوم بین 25 تا 30 درصد و در گروه سوم به متوسط 3 تا 5 درصد می رسید. کشور ما از نظر بهره مندی از اینترنت در بین 178 کشور جهان رتبه 87 را دارد که بر اساس طبقه بندی اتحادیه جهانی مخابرات جزء کشورهای متوسط به شمار می رود. 35 درصد استفاده کنندگان اینترنت را قشر جوان تشکیل می دهد و میانگین صرف شده برای اینترنت 52 دقیقه در هفته است.با این توضیحات و مقدمه فوق قصد بر این داریم که تاثیر رایانه را بر دانش آموزان بررسی کنیم و پی به این موضوع می ببریم که آیا رایانه باعث پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می شود یا ابزاری میشود برای جلوگیری از یادگیری آنها . ابتدا از دانش آموزان سوالاتی در این زمینه میپرسیم سپس با نتیجه گیری از آنها راهکارهایی را برای کنترل کار با رایانه پیشنهاد میکنیم .


خرید و دانلود  پروژه آماری تاثیر بازیهای رایانه ای بر معدل دانش آموزان


مقاله: مدیریت ارتباط بار مشتری و چهار عنصر بازاریابی

 مقاله: مدیریت ارتباط بار مشتری و چهار عنصر بازاریابی


مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند.در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز، مدیریت ارتباط با مشتری می تواند  بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان  مطرح شود. در مدیریت ارتباط با مشتری ،مشتریان را بعنوان اجزاء خارجی در نظر نمی گیرند بلکه آن ها را بعنوان عضو داخلی  تجارت در نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با آنها می باشد. بنابراین تماس زیاد با مشتری ، ،تعهد و ارائه خدمت از خصیصه های ضروری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. مدیریت ارتباط با مشتری یک پروسه ی مداوم شناسایی و خلق ارزش جدید با هر مشتری و سپس به اشتراک گذاشتن منفعت حاصل از آن در سراسر عمر شرکت است.این موضوع نیازمند ادراک،تمرکز و مدیریت بر همکاری مداوم میان تولید کننده و مشتری انتخاب شده، برای خلق دو جانبه ی ارزش و به اشتراک گذاشتن آن از طریق وابستگی و تنظیمات سازمانی است. کارشناسان بازاریابی اظهار داشته اند که (بخش بندی،هدف گیری بازار و جایگاه یابی در بازار) بخش های بازاریابی استراتژیک هستند و چهار عنصر بازاریابی(قیمت،محصول،توزیع،ترفیع) بخش های بازاریابی تاکتیکی می باشند. عناصر آمیخته بازاریابی یک اختصار و ساده سازی بوده و این رویکرد تبادلی(تجاری)، برای مدیریت ارتباط با مشتری کافی نیست. در مدیریت ارتباط با مشتری علاوه بر چهار عنصر ذکر شده در بازاریابی ،چهار عنصر دیگر به نام های ارتباطات،حفظ،مراجعه،بهبود و همچنین تکنولوژی را به آن ها اضافه می کنیم. اما مدیریت ارتباط با مشتری چیزی بیش از این ها می باشد.مدیریت ارتباط با مشتری شامل: - تعهد به مشتریان / - آموزش و اختیاردهی(توانمندسازی) / - استاندارد خدمت / - مدیریت رسیدگی به شکایات.

خرید و دانلود  مقاله: مدیریت ارتباط بار مشتری و چهار عنصر بازاریابی


دانلود پروژه آماری برسی رابطه بین سن اسب و علوفه مصرفی آن (فرمت فایل word ورد )تعداد صفحات 15

 دانلود پروژه آماری برسی رابطه بین سن اسب و علوفه مصرفی آن (فرمت فایل word ورد )تعداد صفحات 15


عنوان پروژه :برسی رابطه بین سن اسب و علوفه مصرفی آن

قالب بندی :word

تعداد صفحات 15

شرح مختصر :ما برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز خود به باشگاه سوار کاری رخش واقع در مشهد ابتدای اتوبان مشهد – باغچه مراجعه کردیم . انتخاب این مرکز به عنوان مکان انجام مطالعه به صورت غیر تصادفی بوده است . جامعه مورد مطالعه ما تمام اسب هایی هستند که در 3 روز اولل اردیبهشت در این مجموعه بودند. دامنه زمانی مطالعه 3 روز اول اردیبهشت است

به علت عدم امکان بررسی همه ی اسب ها ،ما تمام اسب ها راوارد مطالعه نکرده ایم و به صورت تصادفی تعدادی از اسب ها را مورد بررسی قرار دادیم . تعداد اعضای جامعه ما 40 اسب بود که از بین انها 29 اسب وارد مطالعه ما شد. ما در جدول شماره ی 1 به هر اسب و علوفه مصرفی آن یک شماره اختصاص داده ایم .

کلمات کلیدی :

جدول شماره 1- فراوانی داده ها

بررسی سن اسب ها

جدول شماره 2 – فراوانی سن اسب ها

نمودار میله ای نمودار سن اسب ها

نمودار دایره ای فراوانی سن اسب ها

بررسی وزن علوفه مصرفی اسب ها

فراوانی وزن علوفه مصرفی اسب ها

نمودار میله ای فراوانی وزن علوفه مصرفی اسب ها

نمودار دایره ای وزن علوفه مصرفی اسب ها

نمودار چند بر فراوانی وزن علوفه مصرفی اسب ها

بررسی وزن علوفه مصرفی اسب ها با سن ان ها

محاسبات واریانس وزن علوفه مصرفی اسب ها

محاسبات واریانس سن اسب ها

ضریب همبستگی بین سن اسب ها و وزن علوفه مصرفی ان

 


خرید و دانلود  دانلود پروژه آماری برسی رابطه بین سن اسب و علوفه مصرفی آن (فرمت فایل word ورد )تعداد صفحات 15