بازاریابی تنها مختص دفاتر معماری بزرگ نیست. بویژه بیزینس های کوچک بیشتر می توانند از مزایای استراتژی های بازاریابی هوشمند بهره مند شوند. اگر فعالیت های خود را با ایده های شاخص بازاریابی تطبیق دهند.
معماران به شدت تمایل دارند تا اهمیت بازاریابی و روش های مرتبط به آن را در ایجاد و راه اندازی بیزینس های موفق نادیده بگیرند. حتی افرادی که ادعا دارند به نقش بازاریابی در جذب مشتری و روابط آگاه هستند ، معمولا از تمامی پتانسیل های آن استفاده نمی کنند.
در این کتابچه رایگان به بررسی راهکارهای بازاریابی برای دفاتر معماری پرداخته شده است.