زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

قانون جذب

 قانون جذب



قانون جذب 

بزرگترین قانون جهان

نتیجه تصویری برای قانون جذب

قانون جاذبه ، قانون طبیعت است و با اندازه ی قانون گرانش بی طرف می باشد . چیزی را تجربه نخواهی کرد مگر آن که با اندیشه های مداوم خود آن را به زندگی ات جذب کنی .



طبق قانون جذب ؛ برای آگاهی از هر چه فکر می کنی ، از خود بپرس چه احساسی می کنی . احساسات بسیار با ارزشمند زیرا به ما می گویند که چه فکر می کنیم . 

قانون جذب به ما می گوید : غیر ممکن است که احساسات بد داشته باشیم در حالی که فکرهای خوبی داریم . 

برابر قانون جذب ؛ اندیشه هایت فرکانس را رهبری می کند و احساسات به تو می گوید که در چه فرکانسی می باشی . زمانی که احساس بدی داری احساسات بدتر را دریافت می کنی و وقتی احساس خوبی داری احساسات بهتر و بهتری را به خود جذب می کنی . 

شیفت راز و قانون جذب – خاطرات خوب و طبیعت و موزیک دلخواهت می تواند احساسات تو را تغییر دهد و به دلخواه بیاورد . 

طبق قانون جذب ؛ احساس عشق والاترین فرکانسی است که می توانی مخابره کنی . هر چه احساس عشق تو بیشتر باشد قدرت بیشتری را به حرکت در می آورد . 

مهم ترین چیزی که در قانون جذب وجود دارد این است که امکان ندارد احساس بدی داشته باشید در حالی که اندیشه های خوبی دارید . 
مثل غول چراغ جادوی علاءالدین ، قانون جاذبه همه ی فرمان های ما را اجرا می کند . 

طبق قانون جذب : فرایند خلاقه به شما کمک می کند تا آنچه را می خواهید بیافرینید 
قانون جذب می گوید : در سه مرحله : بخواهید ، باور کنید و دریافت کنید .

طبق قانون جذب ؛ خواستن از جهان هستی فرصتی است تا در مورد آنچه می خواهید به روشنی و وضوح برسید . به محض این که ذهنتان روشن شد ، عملا" درخواست کرده اید . 

باور کردن شامل عمل کردن ، سخن گفتن و فکر کردن به طریقی است که انگار شما هم اکنون آنچه را خواسته اید دریافت کرده اید . زمانی که شما ارتعاش دریافت کردن را ارسال می کنید ، قانون جاذبه آدمها ، رویدادها و شرایطی را به حرکت در می آورد تا شما آن چه را خواسته اید دریافت کنید . 

طبق قانون جذب ؛ دریافت کردن شامل احساسی است که شما خواهید داشت زمانی که خواسته تان متجلی شده است . احساس خوبی داشتن در این لحظه شما را با ارتعاش آنچه می خواهید هماهنگ می کند . 

این قانون جذب است که می گوید برای وزن کم کردن ، بر « وزن کم کردن » تمرکز نکنید . به جای آن بر وزن ایده آل خود متمرکز شوید . همان احساسی را داشته باشید که در وزن ایده آل خود دارید آنگاه آن را به سوی خویش می کشید . 

طبق قانون جذب ؛ برای جهان هستی متجلی کردن آنچه شما می خواهید زمان نمی برد و همان قدر آسان است که یک دلار را متجلی کند یا که یک میلیون دلار را . 

آغاز کردن با یک چیز کوچک مثل یک فنجان قهوه یا یک جای پارک راه آسانی است برای تجربه ی قانون جاذبه در عمل . مقتدرانه قصد کنید تا چیز کوچکی را جذب کنید . وقتی قدرت جاذبه ی خود را تجربه کردید ، به سوی خلق کردن چیزهای بزرگتری حرکت خواهید کرد .

به گفته قانون جذب ؛ روز خود را از قبل بیافرینید با اندیشیدن به طریقی که می خواهید آن را بگذرانید ، در این صورت زندگی خود را با قصد خواهید آفرید . 

خواستن و انتظار داشتن نیروی جاذبه قدرتمندیست . منتظر آنچه می خواهید باشید و منتظر آنچه نمی خواهید نباشید .

تصویر مرتبط

شکرگزاری فرایند قدرتمندیست برای شیفت دادن یا تغییر انرژی شما که مقدار بیشتری از آنچه می خواهید را در زندگی به سوی شما می آورد . برای آنچه که دارید شکرگزار باشید تا چیزهای خوب بیشتری به سویتان جذب شوند . 

تجسم ، فرایند خلق تصویرها در ذهن شماست . تصویر لذت بردن از آنچه می خواهید . زمانی که تجسم می کنید ، اندیشه های قدرتمند و احساس داشتن در همین لحظه را پدید می آورد . قانون جاذبه آنگاه این واقعیت را به شما بر می گرداند ، همان گونه که در ذهنتان دیده اید . 

برای استفاده از قانون جاذبه به نفع خودتان آن را به عادت بودن خود تبدیل کنید نه این که واقعه ای گهگاهی .

طبق قانون جذب ؛ در پایان هر روز ، پیش از رفتن به رختخواب به وقایع آن روز بیندیشید . هر لحظه یا رویدادی را که مطابق میل شما نبوده است را در ذهنتان به طریقی که دوست می داشتید اتفاق بیفتد ، بازآفرینی کنید .

برای جذب پول ، بر ثروت تمرکز کنید . غیر ممکن است که پول بیشتری را به زندگی خود جذب کنید اگر تمرکز شما بر فقدان آن باشد . 

مفید است که بتوانید از تخیل خود استفاده کنید و به این باور برسید که هم اکنون پولی را که می خواهید دارید . بازی ثروتمند بودن را درآورید تا احساس بهتری نسبت به پول داشته باشید . وقتی احساس بهتری پیدا کردید پول بیشتری به زندگی شما سرازیر خواهد شد . 

اکنون احساس شادمانی کردن سریع ترین راه برای جذب پول به زندگی شماست . 

قصد کنید که به هر چیزی که دوست دارید نگاه کنید و به خود بگویید « می توانم این را فراهم کنم .می توان این را بخرم » آن وقت اندیشه تان را خواهید توانست عوض کنید و شروع کنید به داشتن حس بهتری نسبت به پول . 

پول بدهید تا پول بیشتری به زندگی تان جلب شود . وقتی شما سخاوتمند باشید و احساس خوبی از شریک کردن دیگران در پول خود داشته باشید ، دارید می گویید « من خیلی پول دارم . » 

کفه ی ترازوی اندیشه هایتان را به سوی ثروت خم کنید . ثروتمند بیاندیشید .

تصویر مرتبط

زمانی که می خواهید رابطه ای را به سوی خود جذب کنید ، مطمئن شوید که اندیشه ها ، کلمات ، اعمال و محیط پیرامون شما در تضاد با آرزوهای شما نباشند . 

با احترام و عشق با خود برخورد کنید . آن وقت افرادی را به سوی خود جلب می کنید که به شما عشق و احترام نثار می کنند . 

وقتی نسبت به خود احساس بدی دارید ، عشق را بلوکه می کنید و در عوض افراد و شرایطی را جذب می کنید که احساس بد شما را تداوم می بخشد . 

بر صفاتی که در خود دوست دارید تمرکز کنید و قانون جاذبه چیزهای عالی دیگری درباره خودتان به شما نشان خواهد داد . 

برای اینکه رابطه درست کار کند ، بر آنچه در شخص مورد نظر ارج می نهید تمرکز کنید نه بر شکایت هایتان . وقتی بر قدرت ها متمرکز می شوید ، مقدار بیشتری از آنها را دریافت خواهید کرد . 

تاثیر داروی کاذب نمونه ای از قانون جاذبه در عمل است . زمانی که بیمار حقیقتا" به قرصی که به او می دهید باور دارد ، آنچه را که باور دارد دریافت می کند . 

« تمرکز بر سلامتی کامل » چیزیست که ما می توانیم همگی در درون خود انجام دهیم علیرغم آنچه ممکن است در بیرون اتفاق بیفتد . 

خنده موجب جذب شادی و رها کردن منفی ها می شود و به سوی شفای معجزه آسا هدایت می کند . 

در برابر هر چیزی که مقاومت کنید آن را به سوی خود جذب می کنید، زیرا به صورت قدرتمندانه ای با عواطف خود بر آن متمرکز هستید . برای تغییر هر چیزی به درون بروید و علائم جدیدی با اندیشه ها و احساس های خود مخابره کنید.

شما بر تمرکز بر چیزهای منفی نمی توانید جهان را عوض کنید . وقتی بر وقایع منفی دنیا تمرکز می کنید نه تنها بر آن ها می افزائید بلکه به زندگی خود نیز چیزهای منفی بیشتری را جذب خواهید کرد . 

به جای تمرکز بر مشکلات جهان ، انرژی و توجه خود را به سوی اعتماد ، عشق ، فراوانی ، آمرزش و صلح معطوف کنید تا قانون جذب همین ها را به شما هدیه کند.

هرگز چیزهای خوب تمام نخواهد شد زیرا بیش از اندازه ی کافی برای همه هست . زندگی یعنی فراوانی . پس هرآنچه آرزو دارید را جذب زندگی تان کنید.

آنچه دوست دارید انجام دهید . اگر نمی دانید چه چیز شما را شاد می کند بپرسید « شادی من کجاست ؟» وقتی به شادی خود متعهد می شوید ، سیلی از چیزهای خوب را به سوی خود جذب می کنید زیرا شادی از شما می تراود . 

حال که شما دانش راز را آموخته اید ، آنچه خواهید کرد به شما بستگی دارد . هر انتخابی بکنید درست است . قدرت کاملا" در دست شماست . 

راز هر آنچه را که بخواهید به شما ارزانی می کند ، شادی ، سلامتی و ثروت . 

طبق قانون جذب ، ما می توانیم هر آنچه را که انتخاب می کنیم داشته باشیم . مهم نیست چه اندازه بزرگ باشد . 

هر آنچه که به سوی شما جذب شده است ، خود شما به سمت خود کشیده اید . قانون جذب می گوید هر یک از اندیشه های شما یک شئی هستند ، یک نیرو . 

کسانی که ثروت را به زندگی خویش جذب کرده اند از « راز » سود جسته اند ، آگاهانه یا ناآگاهانه . 

برای من ساده ترین راه نگاه کردن به قانون جاذبه این است که به خودم به عنوان یک آهن ربا فکر کنم و می دانم که آهن ربا چه چیزی را جذب خواهد کرد . 

شما قوی ترین آهن ربای جهان هستید ! شما دارای قدرت جاذبه ای در درون خویش هستید که از هر چیزی در جهان قدرتمندتر است و ای قدرت مغناطیسی شکست ناپذیر از طریق اندیشه های شما منتقل می شود . 

قانون جذب می گوید هر چیزی شبیه خود را جذب می کند ، وقتی شما اندیشه ای دارید ، اندیشه های مشابهی را به سوی خود جذب می کنید . 

شما تبدیل به آن چیزی می شوید که بیش از همه به آن می اندیشید . و هم چنین آن چیزی را که بیش از همه به آن فکر می کنید به سوی خود جذب خواهید کرد . 


راز قانون جذب در این است که اگر بتوانید درباره ی چیزی که می خواهید بیاندیشید و آن را تبدیل به اندیشه ی حاکم خویش گردانید آن را در زندگی خویش محقق خواهید کرد . 

اندیشه ی غالب یا رفتار روانی یک آهن رباست و قانون این است که هر چیزی مشابه خود را جذب می کند ، در نتیجه ، رفتار روانی به طور مسلم شرایطی را که به طبیعتش مربوط است جذب می کند . 

اندیشه ها علامت مغناطیسی ای را می فرستند که آنچه را به شما بر می گردد طراحی می کنند .شما یک برج مخابراتی انسانی هستید ، و از هر برج مخابراتی که در کره زمین وجود دارد ، قدرتمندترید . شما قدرتمندترین برج مخابراتی جهان هستید . 

اگر می خواهید چیزی را در زندگی تان تغییر دهید ، کانال را عوض کنید ، فرکانس را عوض کنید . ارتعاشات نیروی روانی ، ظریف ترین و در نتیجه قدرتمندترین ارتعاشات در هستی می باشند .

قاون جذب می گوید ؛ خودتان را در رفاه و فراوانی ببینید و آن نوع زندگی را به سوی خود جذب کنید .قانون جذب همیشه کار می کند ، برای همه .

مساله این است ، اکثر آدمها به این فکر می کنند که چه نمی خواهند و تعجب می کنند که چرا آنچه نمی خواهند بارها و بارها اتفاق می افتد . 

قانون جذب اهمیتی نمی دهد که شما چیزی را خوب می دانید یا بد یا این که چیزی را می خواهید یا نمی خواهید . این قانون به اندیشه های شما پاسخ می دهد . 

قانون جذب قانون طبیعت است . غیر شخصی است و با نیک و بد کاری نداری . اندیشه های شما را به صورت تجربه به شما باز می تاباند . 

قانون جاذبه ، خیلی ساده آن چه را که درباره اش فکر می کنید به شما می دهد . 

قانون جاذبه دائما" فعال است ، چه شما آن را باور کنید و چه نکنید ، چه آن را بفهمید و چه نفهمید . 

قانون جذب ، قانون آفرینش است . آفرینش ، مدام در حال اتفاق افتادن است . هر زمانی که فردی اندیشه ای دارید ، یا اندیشه ای مزمن و مداوم دارد ، این اندیشه ها در فرآیند خلاقیت هستند . چیزی از این اندیشه ها در بیرون متجلی خواهد شد . 

شما زندگی خویش را با اندیشه هایتان خلق می کنید . اگر به دقت به اطراف خویش نگاه کنیم می بینیم که قوانین جاذبه ی راز ، قدرت ذهن و اقتدار قصد و نیت هر جا در زندگی روزمره ی ما جاری و ساری هستند . تنها کاری که باید بکنیم این است که چشم ایمان را باز کنیم و نگاه کنیم . 

هر موجود زنده ای در این کره ی خاکی از طریق قانون جاذبه عمل می کند .ذهن شما می اندیشد و تصاویر به عنوان تجربه های زندگی شما مخابره می شوند

نتیجه تصویری برای قانون جذب

شما نه تنها زندگی تان را با اندیشه هایتان خلق می کنید ، بلکه اندیشه های شما قویا" در آفرینش جهان تاثیر می گذارند . بیشتر وقت ها زمانی که مردم شروع می کنند به درک راز بزرگ هستی ، وحشت زده می شوند از همه اندیشه های منفی که دارند . 

قانون جاذبه قانون طبیعت است و همانقدر بی طرف و غیر شخصی است که قانون گرانش هست . قانون جاذبه دقیق و صحیح است . 

هر چیزی که هم اکنون شما را احاطه کرده است ، حتی چیزهایی که از آنها شاکی هستید ، خود شما به زندگیتان جذب کرده اید . 

اکثر ما غایبانه چیزها را جذب می کنیم . ما فکر می کنیم که هیچ تسلطی بر آنها نداریم . اندیشه ها و احساسات ما خودکار هستند ، در نتیجه همه چیز به دلیل غیبت ما رخ می دهد . 


شما این قدرت را دارید که همه چیز را تغییر دهید زیرا شما همانی هستید که اندیشه هایتان را بر می گزینید و همانی هستید که احساسات خود را احساس می کنید .

خرید و دانلود  قانون جذب


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.