زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

همه چیز درباره عبارات تاکیدی

 همه چیز درباره عبارات تاکیدی


 آیا در مورد عبارات تأکیدی چیزی شنیده اید؟
این یک اصل است که جهان و موقعیت ما بازتابی از حالات ذهنی ماست مثلا هر چقدر ما مثبت اندیش باشیم و به زیبایی ها فکر کنیم بهره بیشتری از شادی و موفقیت خواهیم داشت و بر عکس هر چقدر بدبین و منفی باف باشیم رنگی از خوشی و سعادت در زندگی نخواهیم دید چه باور کنید یا نکنید این یک قانون جهانی است.
خوب در راستای تبدیل یک ذهن منفی به مثبت راهکارهای متعددی از سوی روانشناسان و کسانی که در زمینه علوم ماورایی و فرا روانشناسی فعالیت میکنند پیشنهاد شده که یکی از آنها استفاده از عبارات تأکیدی می باشد.
به یاد داشته باشید به هر چه فکر کنید همان خواهید شد ، البته با تکرار عبارات تاکیدی فقط می کوشیم تا چشم دل خود را بر روی درهای رحمت بیکرانی که خداوند پیشاپیش بر ما گشوده ، باز کنیم و از آنها درست بهره ببریم و به این نکته نیز معتقدیم که خداوند بزرگ به فردی که امیدوار و خوش بین به اوست مطمئنا جوابی مثبت و شایسته را خواهد داد . پس فکر و ذهن خود را از شک و تردید پاک می کنیم و خود را آماده دریافت بهترین نعمتها و موهبتهای الهی می نماییم.


عبارات تاکیدی مثبت : جملاتی ساده ، روان و برانگیزاننده با ادبیات شخصی خود ما هستند که می توانند سرعت رسیدن ما به اهدافمان را چند برابر کنند.


"کاترین پاندر " معتقداست که" در ازای هر پانزده دقیقه مطالعه ی مطالب وکتابهای الهام بخش، دست کم باید پنج دقیقه عبارات تاکیدی را تکرار کرد. فقط با مطالعه ی مطالب ذهنی نمی توان به توانگری رسید"


به یاد داشته باشید که قانون جذب تنها به چیزی پاسخ می دهد که شما وقت و انرژی و تمرکز بیشتری روی آن گذاشته باشید و جمله تاکیدی درست، همین ابزار را در اختیارتان قرار می دهد.
برای مثال ممکن است بگویید: “چقدر دلم می خواهد صاحبخانه می شدم”، در همین لحظه قانون جذب شرایط و اتفاقاتی را کنار هم قرار می دهد که شما به خواسته تان برسید.
اما ممکن است مثل بقیه مردم باشید و بلافاصله با گفتن جملاتی مانند: “من که توان مالی ندارم”، یا “با این حقوق کم امکان پذیر نیست”، با دستان خود قانون جذب را به عقب برانید، زیرا ارتعاشی از کمبود مالی را منتشر کرده اید و قانون جذب نیز مقداری بیشتری از این موج را به شما باز می گرداند.
زمانی که جمله تاکیدی مربوط به خواسته تان را نوشتید، احساساتی مانند هیجان، شور، امید به سراغتان می آید.
تمامی این احساسات نشان از آن دارد که با نوشتن صحیح عبارات تاکیدی، ارتعاش یا موج خود را ارتقا داده اید.


هر جمله ای را که شما بگوئید یا بنویسید و یا بخوانید مفهوم آن جمله خود یک سیگنال به ضمیر ناخوداگاه است لذا شما مرتبا از جملات تاکیدی مثبتی که به گونه ای ویژگی خوب شما را تصور کند استفاده کنید .این مفاهیم به ضمیر ناخوداگاه شما می رود و وضعیتی را متناسب با ان مفاهیم در دنیای شما ایجاد می کند ضمن اینکه همان مفاهیم را در نظام باورها ی شما می سازد و بدینسان مرتبا باورهای شما عالی وعالیتر میشود.
چنین جملات زیبائی را بنویسید ودر محل کار
 وزندگی خود نصب کنید ومرتبا انها را بخوانید و ان مفاهیم را احساس کنید .

ü     در وجود من عظمت وبزرگی نهفته است .

ü    من یک نابغه هستم واز نبوغ خود استفاده می کنم 

ü    من اید های بزرگی در سر دارم وانها را به واقعیت تبدیل می کنم

ü    من هرروز سلامت تر وتندرست تر هستم 


و هر آنچه لازم است بدانید در این کتاب وجود دارد که بتوانید با استفاده از کلام و ذهنتان به خواسته هایتان برسید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


خرید و دانلود  همه چیز درباره عبارات تاکیدی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.