زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

مقاله : بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید وسواسی و خرید آنی

 مقاله : بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید وسواسی و خرید آنی


چکیده:

در این پژوهش، با استفاده از بررسی ویژگی های شخصیتی، عوامل موثر بر رفتار خرید وسواسی و آنی تجزیه می شود. با بهره گیری از معادلات ساختاری و تحلیل های آماری، مهمترین عوامل تاثیر گذار بر تصمیم مصرف کنندگان وسواسی مشخص می شود. روش تحقیق توصیفی پیمایشی از شاخه میدانی و از نظر هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری با استفاده از فرمول نمونه گیری از جامعه نامحدود برآورد شده است. ابزار اندازه گیری این تحقیق پرسشنامه استاندارد می باشد، که ابتدا 40 پرسشنامه در یک جامعه آماری پیش آزمون گردید و پس از اطمینان از پایایی پرسشنامه تعداد 285 پرسشنامه توزیع شد. در این پژوهش از معادلات ساختاری تحت نرم افزار لیزرل استفاده شده و البته از آمار توصیفی تحت برنامه spss هم بهره برده است.
ویژگی های شخصیتی این امکان را برای بازاریابان و مدیران بازاریابی مهیا می سازد تا با شناخت مهمترین عوامل در هر سطح و مقایسه وضعیت بازار هدف خود با رقبا، استراتژی و برنامه ریزی های خود را برای جذب و حفظ مشتریان طرح ریزی نمایند.

خرید و دانلود  مقاله : بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید وسواسی و خرید آنی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.