توجه: برای باز شدن فایل باید آفیس 2013 بر روی سیستم شما نصب باشد
در این فایل 14 تابع پرکاربرد در حسابداری بصورت مجزا (هر کدام در یک شیت) آورده شده است و با وارد کردن پارامترهای ورودی توسط کاربر، خروجی محاسبه میشود. همچنین 22 تابع دیگر که ممکن است برای کارهای دیگر مفید باشند نیز به صورت جداگانه در یک شیت تعریف و شرح داده شده اند. توابعی که در این فایل آماده استفاده هستند به شرح زیر میباشند:
1. محاسبه استهلاک به روش مانده نزولی
2. محاسبه استهلاک به روش مانده نزولی با نرخ مضاعف
3. محاسبه استهلاک به روش مانده نزولی در دوره ای خاص
4. محاسبه استهلاک در هر دوره حسابداری
5. محاسبه استهلاک بروش جمع ارقام سنوات
6. محاسبه استهلاک بروش جمع ارقام سنوات در یک دوره مشخص
7. محاسبه ارزش نهایی سرمایه گذاری
8. محاسبه ارزش فعلی سرمایه گذاری
9. محاسبه مبلغ اقساط وام
10. محاسبه اصل مبلغ وام در هر دوره
11. محاسبه مبلغ بهره وام در هر دوره
12. محاسبه مبلغ بهره وام در یک دوره مشخص
13. محاسبه نرخ سود تضمین شده
14. محاسبه تعداد اقساط وام
تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات
مطالعه موردی: شعبات بانک پاسارگاد
آفیس، داکس،69 صفحه
چکیده:
با توجه به تغییرات تدریجی که در صنعت بانکداری به وجود آمده و به دلیل رقابت زیاد بین آنها و اینکه در این تحقیق رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات می باشد که با توجه به ابعاد آن از 9 فرضیه جهت دقت در کار که مبین این است که آیا بین رفتار شهروندی و کیفیت خدمات رابطه وجود دارد و اهداف این تحقیق بررسی ابعاد رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات بانک پاسارگاد و بررسی تأثیر رضایت شغلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان و ارائه راه کارهایی به بانک پاسارگاد جهت افزایش رفتارهای شهروندی در جهت بهبود کیفیت خدمات می باشد و روش گردآوری اطلاعات در این تحقیق میدانی و از پرسشنامه برای گردآوری اطلاعات در این تحقیق میدانی و از پرسشنامه برای گرد آوری اطلاعات استفاده شده و برای تجزیه تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی و استنباطی که با استفاده از نرم افزار SPSS و LISREL انجام می شود و برای پایایی پرسش نامه نیز از آلفای کرومباخ و میزان تبیین پذیری هر متغیر توسط سوالات تحقیق از مدل تحریری و بررسی فرضیات از معادلات ساختاری استفاده شده و این مقاله نشان می دهد که رضایت مندی شغلی کارکنان و اعتماد مدیر به نحو قابل ملاحظه ای با رفتار شهروندی سازمانی در ارتباط بوده و فعالیت بیشتر OCB رابطه مستقیم و مثبتی بر کیفیت خدمات دارد.
مقدمه:
در عصر حاضر مشتری مداری، و ارج نهادن به مشتری یک سلاح راهبردی محسوب می شود و به ویژه شرکت هایی که در جستجوی حفظ مشتریان موجود و شناسایی و جذب مشتریان موجود و شناسایی و جذب مشتریان جدید هستند. (Wang et al, 2004, p, 169)
و یکی از راهکارهای اساسی که یک موسسه خدماتی می تواند با توسل به آن خود را از سایر رقبا متمایز کند ارایه دائمی کیفیت خدمات برتر به مشتریان می باشد و بسیاری از سازمانها و شرکتها به این نکته مهم پی برده اند که ارایه خدماتی دارای کیفیت، می تواند مزیت رقابتی نیرومندی برای آنان به ارمغان آورد مزیتی که بر انجام سود بالاتر می انجامد و برای رسیدن به این امر مهم کافی است و به انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات ارایه شده پاسخی مناسب داده شود و یا اینکه از آن پیشی گرفته شود. (کاتر و آرمسترانگ ، 1379 ، ص 817)
نیروی حیاتی در یک سازمان خدماتی کارکنان آن می باشد و کارکنان خط مقدم که تولید کننده خدمات می باشند و همان کارکردهای بازاریابی را ایفا می کنند و به عنوان مزیتی بر سازمان به حساب می آیند و یکی از مهمترین موضوعاتی که سازمان های خدماتی با آن مواجه می شوند چگونگی انگیزش کارکنان خدماتی است و به این منظور نقشها و وظایف خود را به خوبی انجام می دهند تا نتیجتاً این اطمینان حاصل شود که مشتریان خدمات را با کیفیت بسیار بالایی دریافت نمایند که عملکرد خدمات در ماهیتشان نهفته است و بنابراین بر خلاف کالاهای معمولی کیفیت خدمات تا حدود زیادی به چگونگی تماس و تعامل کارکنان که با مشتریان کار می کنند بستگی دارد و نگرش این کارکنان و رفتارهای آنها با مشتریان تأثیر قابل توجهی بر ادراک مشتریان از کیفیت خدمات و نتیجه رضایت مندی آنها دارد از این منظر علاوه بر فعالیت های تعریف شده نقش ها و فعالیت های اضافی نقش ها از قبیل OCBS می تواند عامل بسیار مهمی برای مشخص نمودن کیفیت خدمات باشد .
این مجموعه متشکل از نمونه سوالات درس فیزیک عمومی 2 هم میانترم وهم پایانترم میباشد.
سوالات بسیار کاربردی بوده به گونه ای که شخص با حل این تمارین توانایی تسلط بر روی تمارین درس فیزیک عمومی 2 را خواهد داشت.
پاسخ سوالات به صورت کامل داده شده.سوالات به صورت تایپی و جواب ها به صورت دست نویس مرتب و تمیز میباشد.
در ضمن تمامی فرمول ها وروابط این درس در دو فایل میانترم و پایانترم به صورت کامل قرار داده شده است.
فایل ها با فرمت pdf در 66 صفحه هستند.