زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

قانون طلایی فروش:قسمت2

 قانون طلایی فروش:قسمت2


سمینار قانون طلایی فروش

سمینار قانون طلایی فروش

سمینار قانون طلایی فروش

دکتر تونی الساندرا فارغ‌التحصیل دکترای بازاریابی از دانشگاه جورجیا می‌باشد. وی در سال ۱۹۸۵ به عضویت کانون سخنرانان جهان در آمده، اعضای این کانون ۲۰ سخنران برتر جهان می‌باشند. از وی تاکنون بیش از ۵۰ برنامه به صورت صوتی و تصویری توسط شرکت‌های معتبری مانند والت دیزنی و قرن ۲۱ تهیه و عرضه شده است. از دکتر تونی الساندرا تاکنون کتاب‌های بسیار زیادی با موضوعات فروش جمعی و ارتباط در کار منتشر شده است

گزیده‌ای از متن سمینار قانون طلایی فروش
اگر می‌خواهید بیشتر فروش کنید، سود بیشتری داشته باشید و خدمات بهتری به مشتری‌های‌تان ارائه دهید باید شخصیت، خصوصیات اخلاقی و الگوهای رفتاری مشتری را بشناسید، باید سطح توقع مشتری را بدانید و وقتی آن را فهمیدید می‌توانید بیشتر از توقع مشتری کار کنید.
قانون طلایی فروش می‌گوید با مردم طوری رفتار کن که دوست دارند با آنها رفتار شود. طوری که گوش دادن به حرف‌های شما برای آنها آسان باشد. در یک معامله باید طوری رفتار کنیم که خرید برای آنها راحت باشد نه فروش برای ما، و این فرآیند سازگاری نامیده می‌شود، یعنی توانایی تغییر روش و استراتژی بر اساس شرایط فرد مقابل. یکی از زیباترین جنبه‌های فروش رو در رو این است که بتوانیم نیاز مشتری را پیدا کنیم و بسته به تک تک مشتری‌ها راهکارهای مختلفی را به آنها نشان داده و روشمان را تغییر دهیم.


خرید و دانلود  قانون طلایی فروش:قسمت2


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.