زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

پکیج کارآفریینی-کسب درآمد روزانه در خانه

 پکیج کارآفریینی-کسب درآمد روزانه در خانه


شاید شما نیز همانند بسیاری دیگر از افراد جستجوی کار به سایت های آگهی نامه مراجعه کرده اید و با سایت های بسیاری که با تیتر آگهی استخدامی و حقوق روزانه تا سقف …. تومان مواجه شده اید و زمانی که به این سایت ها مراجعه میکنید خود را دلسوز و با هدف مبارزه با کلاه برداری های اینترنتی و کسب درآمد صحیح و شرعی جویندگان شغل در فضای اینترنتی معرفی مینمایند . ولی آیا این خود یک کلاهبرداری نیست؟ آیا فروش یک پکیج معرفی کسب و کار استخدام محسوب میشود؟

اما جالبی ماجرا از زمانی شروع میشود که در قبال پکیج کسب در آمد از اینترنت مبالغی بین 5000 تا 14000 تومان از شما دریافت مینمایند . و شما پس از پرداخت با یک فایل زیپ مواجه میشوید  با شوق و ذوق بسیار آن را دانلود میکنید و زمانی که فایل را از فشرده سازی خارج میکنید  با فایل های PDF و Word  که در آن فقط سایت های مختلفی را که میشود از آن ها کسب در آمد کرد را معرفی مینمایند و چه بسا شما میتوانسته اید با کمی وقت و سرچ کردن ساده عبارت " کسب در آمد از اینترنت"  قابل یافتن است  مواجه میشوید .

اوتانا  که تنها با آدرس اینترنتی (ootana.zepo.ir) شناخته میشود هیچ وابستگی با دیگر آدرس های اینترنتی مشابه نداشته و هیچ شعبه دیگری ندارد.



خرید و دانلود  پکیج کارآفریینی-کسب درآمد روزانه در خانه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.