زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

جزوه دست‌نویس الکترونیک دیجیتال دکتر احسانی

 جزوه دست‌نویس الکترونیک دیجیتال دکتر احسانی



جزوه دست‌نویس الکترونیک دیجیتال دکتر احسانی

درس»الکترونیک دیجیتال« برای آموزش در دوره های کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته سخت افـزار کامپیوتر و دوره کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات تهیه شده است.این جزوه به صورت دستنویس و بسیار مرتی و خوانا در ۸۴ صفحه از اکترونیک دکتر احسلبی هست که برای شما دوستان عزیز به صورت مستقیم در سایت قرار داده شده.

مقدمه:

منطق دودوئی منطق دودوئی با متغیرهائی که فقط دو ارزش کاملاً جدا از هم به خود می گیرند و با عملیات منطقی که ریاضیات مخصوص خود دارند، سروکار دارند دو ارزش این متغیرها از قبیل »درست و نادرست«، »بلی و خیر« و…ممکن است باشند، اما در سیستمهای دیجیتالی مناسب است که آنها را به صورت بیت در نظر بگیریم و به آنها مقادیر »صفر« یا »یک« اختصاص دهیم. منطق دودوئی به منظور تشریح تغییر و پردازش اطلاعات دودوئی به فرم ریاضی به کار می رود، که سیستمهای دیجیتالی بر این اساس تحلیل و طراحی می شوند.

جزوه الکترونیک دیجیتال


فیلتر های فعال:
یکی از کاربردهای متداول و مهم آپ امپ، استفاده از آن در ساخت فیلترهای فعـال اسـت. مـدار فیلتـر را مـی توان با استفاده از عناصر غیر فعال، یعنی مقاومت و خازن ساخت. در ساخت فیلتر فعال علاوه بر مقاومت و خـازن از تقویت کننده هم برای تقویت و لتاژ و هم جداسازی سیگنال ها استفاده می شود.



خرید و دانلود  جزوه دست‌نویس الکترونیک دیجیتال دکتر احسانی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.