زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

بررسی و تهیه طرح تولید شیلنگ پی وی سی

 بررسی و تهیه طرح تولید شیلنگ پی وی سی


چکیده :

آگاهی از نوع کالا و خصوصیات کلی و کاربرد آن ما را به شناخت و جایگاه این صنعت راهنمایی می کنند. به منظور شناخت انواع مختلف شلنگها و کاربرد های آن لازم است ویژگیها و مشخصات فنی آن ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد که در این راستا شناسایی استانداردهای طی و جهانی از اهمیت خاصی برخوردار می باشند. تعیین جایگاه محصولات مذکور در این سایه انواع شلنگهای موجود (کالای رقیب) نیز می تواند در زمینه تحقق هر طرحی اهمیت داشته باشد که لازم است در بررسیهای اولیه مربوط به آن مورد توجه قرار گیرد.

انجام مطالعات بازار و بررسی ماهیت محصول از جهت مصارف داخلی و پتانسیل صادراتی نیز می تواند در راهگشای مطمئنی برای انجام مطالعات دقیقتر و در نهایت احداث چنین واحدهای باشد که به دلیل مستقل بودن طرح از زمان و مکان تنها ملاحظات کلی مربوط به آن ها مدنظر خواهد بود .

مقدمه:

از دوران گذشته برای انتقال مایعات، گازها و حتی در برخی موارد، جامدات پودری، از لوله استفاده می شده است. لوله ها عمدتاً برای انتقال مایعات مصرف می شود و انواع گوناگون دارند. لوله هایی از جنس مواد طبیعی فقط در دوران محدود و کوتاهی از زمان به کار می افتد و امروزه شلنگ و لوله در انوع مختلف و متنوع از ترکیبات مصنوعی خصوصاً لاستیک و پلاستیک ساخته می شوند. می توان گفت اکنون لاستیک و پلاستیک جایگاه خود را در صنعت انتقال سیالات همچون دیگر صنایع یافته اند به طوریکه امروزه حدود 80% مصرف جهانی لوله های پلاستیکی را لوله های پی وی سی (نرم سخت) تشکیل می دهند.


 


خرید و دانلود  بررسی و تهیه طرح تولید شیلنگ پی وی سی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.