زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

زپوها

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

متن انگلیسی با ترجمه فارسی مکالمه زبان نصرت

 متن انگلیسی با ترجمه فارسی مکالمه زبان نصرت


آموزش مکالمه زبان نصرت یکی از بهترین روشها برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی می باشد. برای یادگیری و استفاده هرچه بیشتر از آن ما متن انگلیسی به همراه ترجمه فارسی آن را آماده کرده و در قالی یک فایل پی دی اف ارائه نموده ایم.این کار باعث می شود که خوادن و نوشتن انگلیسی شما در کنار مکالمه آنو تقویت شود.

خرید و دانلود  متن انگلیسی با ترجمه فارسی مکالمه زبان نصرت


فرهنگ اصطلاحات کتابداری و اطلاع رسانی

 فرهنگ اصطلاحات کتابداری و اطلاع رسانی


فرهنگ اصطلاحات کتابداری و اطلاع رسانی است که به زبان عربی منتشر گردیده است. این اثر برای اساتید و دانشجویان علم کتابداری توصیه میگردد.

خرید و دانلود  فرهنگ اصطلاحات کتابداری و اطلاع رسانی


پروپوزال بررسی رابطه تفکر استراتژیک و عملکرد مالی

 پروپوزال بررسی رابطه تفکر استراتژیک و عملکرد مالی


پروپوزال بررسی رابطه تفکر استراتژیک و عملکرد مالی .

بر اساس فرمت دانشگاه آزاد شامل بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، مرور ادبیات و سوابق مربوطه (پیشینه تحقیق)، چارچوب نظری، مدل مفهومی، اهداف، فرضیه ها، سوال های تحقیق، جامعه  و نمونه آماری، تعاریف مفهومی و عملیاتی، ابزار و شیوه جمع آوری داده ها، روش تجزیه و تحلیل داده ها، روش شناسی و منابع.


خرید و دانلود  پروپوزال بررسی رابطه تفکر استراتژیک و عملکرد مالی


پلاگین تبادل پیغام بین کاربران از جوملا 1.5 تا 3 uddeIM Premium Plugins

 پلاگین تبادل پیغام بین کاربران از جوملا 1.5 تا 3 uddeIM Premium Plugins


uddeIM Premium Plugins مجموعه ای جامع و کامل از پلاگین های تجاری کامپوننت معروف uddeIM می باشد.uddeIM یک کامپوننت جامع و جالب برای تبادل پیغام بین کاربران می باشد که طرفداران زیادی دارد. این افزونه هم به عنوان یک افزونه پشتیبانی و هم به عنوان یک افزونه مدیریت ارتباطات یا وب میل داخلی سایت قابل استفاده است.برای مثال اگر سایتی داشته باشید که بخواهید برای کاربرانتان پیغام قرار دهید یا پیام یا فایلی بفرستید که در پنل خود آن را دریافت کنند.می توانید از این افزونه استفاده کنید.این افزونه کاملا فارسی می باشد. و تفاوت آن با نسخه رایگان در داشتن ده ها پلاگین الحاقی می باشد. برای مثال در نسخه تجاری توسط پلاگین مخصوص الحاق فایل می توانید به کاربران امکان ارسال فایل در پیغام ها را اضافه کنید.یا امکان کننترل و نظارت دقیق بر پیام ها را داشته باشید. از همین رو نسخه تجاری این کامپوننت فارسی و ارزشمند به همراه پلاگین های آن برای شما آماده شد و هم اکنون می توانید آن را خرید و دانلود کنید.

 

دمو ندارد شرکت سازنده : slabihoud.de سازگار با : جوملا 3x نوع : کامپوننت, پلاگین, نسخه افزونه : 3.9


خرید و دانلود  پلاگین تبادل پیغام بین کاربران از جوملا 1.5 تا 3 uddeIM Premium Plugins